Reklám a női combokon

2013. július 22.
Új felülettel szélesedett Tokióban a reklámvilág: női combokkal. Acumi Hidenori reklámszakemberé az ötlet, mely szerint kiválóak figyelemfelkeltőnek a női lábak, különösen térd felett. Reklámhordozónak csakis 18 éven felüli nők alkalmazhatók.

Feladatuk az, hogy miniszoknyában járkáljanak naponta 8 órán át a japán fővárosban combjaikon reklámrajzokkal vagy feliratokkal. A figyelemfelkeltés élénkítése végett Hidenori combközépig érő harisnyák viseletét javasolja a nőknek. Természetesen a harisnya nem takarhatja el a reklámot.
A korhatáron túl további foglalkoztatási feltétel, hogy a reklámhordozónak legalább húsz kapcsolata legyen a világháló közösségi oldalain, és hogy feltöltsön fotókat reklámos combjáról - adta hírül a brit Metro újság, amely arra nem tért ki, hogy mindezért mennyi a fizetség.
 

megosztás
hozzászólások
korábbi híreink
oscar (13), Cséby Géza (5), MSZP (17), belfold (1440), mav (25), sütemény (1), zala (1156), Giro d'Italia (1), helyesírás (1), Főzzünk játszva (2), Kapolcs (1), atlétika (6), Tóth Xénia (6), Tar Ferenc (3), influenza (2), Zsittnyán Tamás (1), állami (1), Balaton-part (10), FINA vizes világbajnokság (1), Zalaszántó (1), taverna (25), DJ Gerysson (1), Golden Globe (3), országgyűlési képviselő (33), Berecz András (1), ÉrtékTrend extra (7), augusztus 20. (5), keszthelyi kilometerek (78), La Montanara (1), gyógyszertár (1), cigaretta (13), Halház kft (1), alpolgármester (2), Egészségfejlesztési Iroda (1), vízimentő (5), retro (1), Koósz Attila (1), Selmeczy Zsuzsanna (5), Hévízi-tó (1), állatvédő (5), test (1), Bogi (13), Fejér György Városi Könyvtár (52), zivatar (1), építész (3), méregtelenítés (1), állatkert (1), Hollywood (1), diák (4), gyermekfelügyelő (1)