Reklám a női combokon

2013. július 22.
Új felülettel szélesedett Tokióban a reklámvilág: női combokkal. Acumi Hidenori reklámszakemberé az ötlet, mely szerint kiválóak figyelemfelkeltőnek a női lábak, különösen térd felett. Reklámhordozónak csakis 18 éven felüli nők alkalmazhatók.

Feladatuk az, hogy miniszoknyában járkáljanak naponta 8 órán át a japán fővárosban combjaikon reklámrajzokkal vagy feliratokkal. A figyelemfelkeltés élénkítése végett Hidenori combközépig érő harisnyák viseletét javasolja a nőknek. Természetesen a harisnya nem takarhatja el a reklámot.
A korhatáron túl további foglalkoztatási feltétel, hogy a reklámhordozónak legalább húsz kapcsolata legyen a világháló közösségi oldalain, és hogy feltöltsön fotókat reklámos combjáról - adta hírül a brit Metro újság, amely arra nem tért ki, hogy mindezért mennyi a fizetség.
 

megosztás
hozzászólások
Pura Vida Port (1), Németh Gábor (1), hospice (1), tranzakciós díj (1), Pálfi Attila (1), lovaglás (2), cselgáncs (1), skandinav lotto (81), kiállítás (16), Rézsó Tamás (6), Amazon (3), Cseh László (1), Donkó Imre (1), Kányavári-sziget (1), Oroszlán Zsolt (2), reklám (1), Halház kft (1), nyelvtanulás (3), Manninger Jenő (384), himnusz (1), balatoni strandbelépő (1), Partics Roland Hunor (1), fa (1), jog (3), jatek (2), KiBeszél (14), angus marha (1), vasárnapi nyitvatartás (1), keszthelyi nyari jatekok (55), alakformálás (6), autóbusz (1), Cserszegi fűszeres (1), kormany (11), helikon (41), borünnep (24), boksz (3), margaret thatcher (1), gyász (1), karácsonyi képeslap (1), Víz, Zene, Virág Fesztivál (1), Radnóti Miklós (1), óvoda (7), művészet (1), jaras (36), Az év orvosa (1), kábítószer (9), Polgár Zsolt (1), medve (1), TDM (3), Nagymező Gyenesdiás (1)