Turizmusról egymás között

2012. szeptember 28.
A tíz esztendős Gyenesdiási Turisztikai Egyesület adott helyet a nyolcadik Országos Turisztikai Desztinációs Menedzsment Konferenciának. Elhangzott, hazánkban először Gyenesdiáson alakították meg a szervezetet, melynek lényege, hogy a résztvevők maguk alakítják ki az idegenforgalommal kapcsolatos stratégiai döntéseket.

Ez a tendencia elterjedt Magyarországon, sőt, a gyenesdiási példa már tankönyvben is helyet kapott. Elhangzott, hogy a turizmusban fontos, hogy a szereplők kezükbe vegyék a sorsukat, mert ezáltal megismerik a lehetőségeket, s mert a fejlődésük irányát is tartani tudják. Lehetőség sok van, az internet átszövi a turizmust, de szükséges a fejlett marketing, s elengedhetetlen a kedvező jogszabályi háttér. A konferencián szóba került a hazai turizmus versenyképessége, s a TDM-rendszer hazai lehetőségeiről is tárgyaltak a résztvevők.

megosztás
hozzászólások
szalon (1), zeneszerző (1), kovács (1), törvény (1), webshop (1), színház (5), euronews (1), Fenyves allé (1), Balatongyorok (136), építész (3), balatoni strandbelépő (1), vasárnapi nyitvatartás (1), telihold (1), Cserszegi fűszeres (1), oktatas (347), politika (37), bolt (3), ötös lottó (101), piac (6), Papp Gabor (227), kulturalis (4), Balatoni Szövetség (3), állami (1), bank (7), vadász (2), efott (6), Novák Péter (1), költségvetés (1), idegenforgalom (174), polgármester (153), gazdasag (363), csapadék (1), Pete Krisztina (1), paleo (13), pápa (1), vasárnapi pihenőnap (3), Örvényeshegy Piknik (3), Magyar Államkincstár (2), Don (1), vuz kft (17), Tóth Levente (2), áruház (1), muzeum (55), világbajnokság (2), előadás (14), Z. Karvalics László (1), Helikoni ünnepség (4), Zalaszántó (2), szallas (39), Ékszertáska (2)