Trendi netrandi

2012. október 28.
A Baby Boomereknek (46-64 évesek) csupán 15%-a, míg az X generáció (32-45 évesek) 19%-a állítja, hogy számára az internet a barátokkal való kapcsolattartás elsődleges terepe. Az Y generációhoz tartozó legfiatalabbak (31 év alattiak), a technikára leginkább nyitottak, negyedük (24%) állítja, hogy inkább on-, mint offline a személyközi kommunikációja.

A karnyújtásnyi közelség vagy a könnyebbség az ok? Biztosra vehető, hogy ennek az elemzésnek a tanulságát továbbgondolva, a jövőben is emelkedő tendenciát észlelhetünk majd az egymást követő generációk viszonylatában. Gondoljuk csak végig: a világháló közbeiktatásával akár a legkedvesebb és legközelebbi barátok tucatjával léphetünk kapcsolatba egyszerre. A személyes találkozáshoz viszont előzetes tervezés és szervezés szükséges.
 
Marketingesek, készüljetek! Az idő előrehaladtával a boomersek is fogékonyabbak lesznek a modern világra, az X és Y csapat is jobban erőre kap, ami pedig az utánuk következőket illeti, hát ők feltehetően köldökzsinórként lógnak majd a neten. Valószínűtlen, hogy az interneten töltött idő mennyisége a jövőben mérséklődne.
(Ipsos)

megosztás
hozzászólások
sorkötelezett (1), Max (83), Klenovics Mónika (2), Csángó Zsuzsa (1), igazgató (1), újév (6), karácsony (20), Love your belly (2), Pelso Társaság (6), proa (1), Balsai Móni (1), tavaszi szél vizet áraszt (1), Joós Attila (1), Jemen (1), tornádó (1), ünnep (141), bank (7), Horvath Terez jegyzo (29), Anna-bál (2), Krepsz Zoltán (38), ötös lottó (101), webshop (1), beruházás (2), csillaghullás (2), íjászverseny (1), Sáringer-Kenyeres Tamás (5), Semmelweis Egyetem (1), rendőr (3), VeszprémFest (1), Bagyinka Tímea (1), barista (3), állatkert (1), Ferenc pápa (1), Halott pénz (1), nyugdíjas (2), hospice (1), web (5), nyugdij (8), kalendarium (831), szilveszter (6), úszás (22), diákolimpia (1), táncpanoráma (5), Magyarország szépe (1), alkohol (4), bor (26), Zalai Kutyasuli (1), FINA vizes világbajnokság (1), EU (14), támogatás (5)