Minőségi Díj 3 hévízi szállodának
Hetedik alkalommal adták át a Magyar Turizmus Minőségi Díjat, amelyet a magyar turizmus állami irányítása által támogatottan, a szakmai szervezetek és szakemberek bevonásával több éves munkával fejlesztettek ki.
Az objektív és alapos minősítési rendszer biztosítékot jelent arra, hogy a díj követelményeinek megfelelő turisztikai vállalkozások, szállodák és éttermek szolgáltatásait igénybe vevők elégedetten térjenek haza, pozitív élményekkel gazdagodva.
Az elmúlt hét évben 171 jelentkező közül 147 szolgáltató kapta meg a kiemelkedő minőségre utaló díjat, amely 3 évig érvényes, bármikor ellenőrizhető, és a szolgáltatások minőségi romlása esetén visszavonható. Az elmúlt években az utóellenőrzések alkalmával három szállodától és két étteremtől kellett visszavenni a korábban elnyert Díjat, a színvonal látványos csökkenése miatt.
A nyertes szállodák és éttermek igazgatói az elismerő oklevelet és a Magyar Turizmus Minőségi Díj táblát a 2012. évi Utazás Kiállítás hivatalos megnyitó ünnepségén vehették át Bánki Eriktől, a Magyar Országgyűlés Sport- és turizmusbizottságának elnökétől és Horváth Gergelytől, a Magyar Turizmus Zrt. vezérigazgatójától. Hévízről három szálloda is kapott ilyen elismerést, így a Hunguest Hotel Helios, a Lotus Therme Hotel & Spa és a NaturMed Hotel Carbona. Díjban részesült még a közeli Hunguest Hotel Freya Zalakaros is.