Megkezdődtek a vendégbarát akciók a Turizmus Világnapja alkalmából
Az MT Zrt. akciósorozatát kedden délelőtt az elégedett turista élőszobrának avatásával kezdte meg Budapesten. Az élőszobrot Horváth Gergely, a nemzeti turisztikai marektingszervezet vezérigazgatója és Vancsura Miklós, a Magyar Fürdőszövetség ügyvezető elnöke avatta fel.
A szervezők korábban azt közölték: kezdeményezésük célja, hogy a Turizmus Világnapja minden évben az a nap legyen, amikor kiemelt figyelemben részesítik a vendégeket.
Az MT Zrt. felhívására megmozdult a turisztikai szakma, különböző szervezetek, szolgáltatók, programgazdák és magánszemélyek számos kreatív ötletet vetettek fel, hogy mivel lepjék meg az utazókat ezen a napon.
Az akciósorozat keretében a marketingszervezet munkatársai Magyarország logóval ellátott csokoládékat, fürdősó szettet és térképeket osztogatnak a turistáknak.
Este pedig egy flash mob akció keretében, különleges fények gyúlnak Budapesten. Az MT Zrt. és az ArtMedia Reklámügynökség Kft. együttműködésében, a főváros különböző pontjain - az alagút tetején és a Művészetek Palotája hozzájárulásával a MÜPA oldalán - az "I love Budapest" és a "Budapest loves you" feliratokat vetítik ki ezzel is erősítve a vendégszeretet. mti