Felmérés készül a vidéki hotelek online piaci jelenlétéről

2011. szeptember 19.
Felmérést készít a vidéki hotelek online piaci jelenlétéről a BDO Magyarország Hotel és Ingatlan Szolgáltató Kft. és a Turizmus Kft.

A BDOnline.hu és a Turizmus.com közös projektjének célja, hogy a vidéki szállodák online piaci jelenlétét részletesen bemutassa, rávilágítson azokra a lehetőségekre és eszközökre, amelyekkel a szállodák online piaci jelenlétüket erősíteni tudják és magasabb bevételi forrásokhoz juthatnak.
A közlemény szerint az elemzésből készített részletes tanulmányt minden résztvevőnek eljuttatják, illetve a felmérés főbb megállapításait, a benne szereplő, az egyes szállodákra és válaszadókra vonatkozó adatok és információk anonimitásának megőrzésével külön is publikálják majd. A felmérésben való részvétel, illetve a tanulmány elkészítése teljesen térítésmentes.
A kérdőívek kitöltésének határideje 2011. szeptember 30., amely időpont után a lehető leghamarabb a résztvevők rendelkezésére bocsájtják az elkészült anyagot. mti

megosztás
hozzászólások
munka (11), ÉrtékTrend (35), újszülött (1), Szemfüles egyesület (3), étel (3), szunyog (3), Bóka István (1), Cserszegtomaj (124), Palásthy Bese (1), parlament (72), Puskás Tamás (3), katasztrofavedelem (44), Zalai Kutyasuli (1), Kertész Sándor (5), operatőr (1), Balatoni Limnológiai Intézet (1), jovedelem (2), szép (9), DJ Gerysson (1), terápia (4), gépjármű (1), Pál Attila (1), Balatoni Halgazdálkodási Nonprofit Zrt (18), Csengei Agota (16), Laky András (2), Berecz András (1), Pampetrics György (21), Telecom (2), traffipax (4), állatvédő (5), fájdalomambulancia (2), kitüntetés (6), nyugdíjas (2), Semmelweis (2), gyed (3), keszthely balaton kekszalag (5), Kocsis László (1), vadász (2), szalloda (59), idegenforgalmi adó (1), hotel mirage (1), Marsalkó Dávid (1), menza (2), Major Veronika (5), power-bank (1), augusztus 20. (5), vuz kft (17), husvet (14), Palya Bea (1), Márki Péter (1)