Az új hévízi légi járatokról ír Németország vezető szakmai oldala

2014. március 24.
Mint arról korábban beszámoltunk a Magyar Turizmus Zrt. stratégiai partnerei, a Mutsch Ungarn Reisen és a PA Touristik charter járatainak számát tovább bővítik: április közepétől már Svájcból, a bázel-mulhouse-freiburgi Euroairport-ról és a németországi Baden-Württemberg tartományban található Friedrichshafen repülőtérről is hetente indulnak charter járatok a sármelléki Hévíz-Balaton repülőtérre október végéig.

Eddig Frankfurtból, Düsseldorfból, Hamburgból és Berlinből fogadtak repülőgépeket, ez a forgalom bővül most az új járatokkal.

 

Ennek kapcsán a német turisztikai ágazat legnevesebb szaklapja, a mintegy 32 ezer példányszámban megjelenő Fremdenverkehrswirtschaft, azaz fvw online felületén jelent meg egy cikk, melyben interjú is olvasható az MT Zrt. német-svájci külképviseletének vezetőjével, Mezősi Csillával. A cikk írója az új járatok mellett kiemeli, hogy a Magyarországra látogató német vendégek száma 2013-ban meghaladta az 550 ezret, mellyel Németország hazánk legfontosabb küldőpiaca maradt. Mezősi Csilla elmondta, hogy a fiatal német utazók számára elsősorban Budapest, a Duna-menti metropolisz a legvonzóbb úti cél; a kiemelten jó ár-érték arány, a kulturális sokszínűség és a számos fesztivál mind fővárosunkba csábítja az utazókat. A teljes cikk megtekinthető itt: http://www.fvw.de/index.cfm?cid=11185&pk=129117&event=showarticle.

A fvw szaklap kéthetente jelenik meg, a szakmát első kézből szerzett információkkal látja el mind nyomtatott, mind pedig online kiadásaival. Ez utóbbi 42 ezer regisztrált olvasót és havonta kb. 450 ezer oldallehívást tudhat magáénak, hírlevele pedig 14 ezer címre jut el.

Felmérések szerint a nyomtatott magazin olvasóinak 47%-a utazási irodai szakember, 15%-a utazásszervező, 11%-uk repülőtéren vagy szállodában dolgozik, 6%-uk pedig turisztikai hivatalok, illetve képviseletek dolgozói közül kerül ki. Az online verzió olvasóinak 49%-a utazásszervező vagy utazási irodai szakember, illetve az olvasók 71%-a döntéshozó.

A médium a turisztikai újdonságok mellett a piac változásairól is rendszeresen beszámol.
Forrás: MT Zrt.

megosztás
hozzászólások
belfold (1440), Forstner Anna (1), pszichoterápia (1), Novák Péter (1), tiltakozás (1), vonat (7), ruha (2), alternatív gyógymód (1), Paleomedicina (1), jutalom (1), alakformálás (6), kábítószer (9), Magyar Telekom (1), Tata (1), állami (1), paleo (13), Balaton (1157), egyetem (188), Palásthy Bese (1), Brüsszel (1), vírus (1), diakhitel (7), vasút (10), hirdetés (1), munkaszünet (1), okmányiroda (1), augusztus 20. (5), kormánymegbízott (1), utánpótlás (1), nyelvvizsga (2), Amazon (3), olimpia (152), Varga Terézia (1), repülő (3), Zsittnyán Tamás (1), temetés (2), migráns (3), bolt (3), TDM (3), Zalaszántó (2), Szeiler Stúdió (32), telefon (3), Musica Antiqua (2), szolárium (1), Ékszertáska (2), Spar (1), Libás (2), Havasi Bálint (13), kiállítás (16), jégpálya (4)