Az online marketing alapja 2019-ben is: a szöveg

2019. szeptember 13.
Az online marketinget alapvetően három részre oszthatjuk. A vizuális tartalommal, az audio-tartalommal és a szöveges tartalommal operáló szekciókra.

Az alkalmazott marketingmód nagyban függ a megrendelő költségvetésétől. Természetesen a három módszer együttes alkalmazása magasan a legeredményesebb, azonban vannak szempontok, amelyeket figyelembe kell venni.

Például nem érdemes leadni a minőségből. Annál tovább, ameddig a takaró ér, nem érdemes nyújtózkodni. Mikro- és kisvállalkozások esetében a vizuális és az audio-marketing költségei nem könnyen kigazdálkodhatók. Éppen azért, mert egy minőségi felvételekre képes kamera, vagy egy komolyabb hangstúdió valóban nem költségkímélő megoldások. A minőségből pedig tényleg nem érdemes leadni. Marad tehát a harmadik, egyúttal sokkal megfizethetőbb online marketing megoldás, a szövegírás.

Míg a professzionális hang és képanyagot rögzítő eszközök méregdrágák, addig a hozzáértő, lényegre törő, valóban eredményeket produkáló szövegírás szinte bárki számára megfizethető. Arról nem is beszélve, hogy legyen szó képi, hang, vagy írott marketingről, a valódi tartalmat minden esetben a jól megírt szöveg biztosítja.

Emellett a jó szöveg legalább olyan fokú hatékonysággal alkalmazható, mint a fent említett két másik opció. Sőt! Míg egy hanganyagra kevesen kattintanak, vagy egy videót kevesen ítélnek meg jól a kezdőképkockát látva, a leírt szöveg fölött nem tud olyan könnyen átszaladni a tekintet anélkül, hogy néhány szó erejéig ne olvasna bele.

Az online marketingben alkalmazott szövegírás szabályait jól ismerők pedig pontosan tudják, melyek azok a szavak, kifejezések, logikai ívek, amelyek nagyon könnyen rabul ejtik a figyelmet. Pontosan tudják, hogy a leírt tartalom mely része fog betalálni az adott célközösségnél, és hogy a felébresztett figyelmet hogyan lehet vásárlásra, vagy bármilyen interakcióra ösztönözni.

Akárhogy is, a legelterjedtebb online marketingstratégia napjainkban, továbbra is a szövegírásra épülő marketing. Az olvasás egy olyan, évezredek alatt belénk ivódott cselekvés, aminek még hosszú-hosszú ideig marad létjogosultsága az olyan cselekvésekkel szemben, vagy épp azok mellett, mint a hang- és videóanyagok használata és felhasználói részről a fogyasztása.

Más módszerekkel ellentétben, a profi szövegírás mikro- és kisvállalkozások, de akár magánszemélyek számára is egy megfizethető marketingeszköz.

Amíg az Ember olvas, és reméljük, még jó sokáig megmarad e hajlama, az írott online marketing működni és virágzani fog. A szövegre alapozott online marketinggel találkozunk legtöbb alkalommal átlagos hétköznapjaink során. Bármerre is nézünk az utcán, bármilyen eszközzel is utazunk, írott marketing szinte életünk minden másodpercében van körülöttünk.

Összegezve: a szövegírás az egyik leghatékonyabb online marketing eszköz, és mint ilyen, 2019-ben is remek vállalkozási eredményeket tud számunkra produkálni.

 

megosztás
hozzászólások
Tóth Csaba (3), Top 50 (1), Zala Volán (1), Monitor Extra (21), Bóka Péter (1), Hosszú Katinka (2), Gulyás Orsolya (2), keszthely program (1241), tornádó (1), DRV Zrt. (3), Németh Veronika (1), Balaton Sound (2), ipsos (1), ország torta (1), proa (1), Bedő Beáta (10), szépségápolás (8), MSZP (17), Zalaegerszegi Törvényszék (12), uzemanyag (24), Ekmann László (1), ellenőrzés (2), állatorvos (1), hosegriado (7), Havasi Bálint (13), Kerner Gábor (2), Alsópáhok (51), Don (1), Baptista Szeretetszolgálat (1), voroskereszt (24), szauna (2), fitnesz (1), Hanse (2), múzeumok éjszakája (4), pedagógus (6), kozlekedes (8), cukorbetegség (2), fájdalommentes (3), Balatonátcsúszás (1), Semmelweis (2), vonyarcvashegy (158), táska (1), Stohl András (1), gerincvédelem (1), Főügyészség (7), shotokan karate (3), holokauszt (1), katona (1), adó (6), freestyle foci (1)