A magyar egészségturisztikától hangos a német sajtó
Ennek egyik leghatékonyabb eszköze a médiumokban való folyamatos jelenlét, ezért a németországi képviselet nagy hangsúlyt fektet az újságírók rendszeres informálására, az újságokkal való folyamatos kapcsolattartásra.
Fontos cél, hogy a sajtó naprakész információkkal rendelkezzen a gyógy- és wellness kínálatunk legfontosabb újdonságairól. Ennek megfelelően a turisztikai külképviselet a rendszeresen kiküldött sajtóhírek mellett, sajtótájékoztatóin is kiemelten kezeli ezt a turisztikai terméket. Így volt ez többek között világ egyik legjelentősebb utazási vásárán, a márciusi berlini ITB-n (Internationale Tourismus Börse) is, ahol Mezősi Csilla, az MT Zrt. egészségügyi szakértője tartott a témáról előadást. Egyedi kínálatunk ezúttal is felkeltette az érdeklődést, így a sajtó visszhangja sem maradhatott el.
A sajtótájékoztatón elhangzottak nyomán, a német turisztikai szakma egyik meghatározó lapja, a hetente több mint 30 ezer példányban megjelenő Touristik Aktuell írt az egészségturizmus magyar turizmuson belüli meghatározó szerepéről. A lap arról is beszámolt, hogy a gyógyturisztikai ajánlatokat remekül kiegészíti a szintén egyedi magyar kulturális kínálat, amelyet az MT Zrt. meghívott vendégei – Nyúl Erika, a Művészetek Palotája ügyfélkapcsolati igazgatója, valamint Berta András, a Sziget Kulturális Menedzser Iroda Kft. nemzetközi kapcsolatokért felelős vezetője – mutattak be az MT Zrt. sajtótájékoztatójának keretében, Berlinben.
A 127 ezer példányban, Regensburgban és környékén megjelenő Mittelbayrsiche Zeitung a Lothus Therme Hotel & Spa Hévíz kitüntetéséről számolt be. A hír szerint a szálloda az ITB-n kapta meg a Holiday-Check Award díjat, s ezzel awww.holidaycheck.de portálon foglalható 325.000 szálloda közül a 99 legjobb közé tartozik. Nem érdemtelenül, hiszen a vendégek 97%-a ajánlotta tovább a gyönyörű környéken található és számos színvonalas programot kínáló, exkluzív hotelt.