A Balaton promóciója Németországban
Az akcióban azon balatoni szállodák vesznek részt, melyek mind a müncheni székhelyű utazásszervező, mind pedig a mein-weg-nach-ungarn.de programjában szerepelnek. Az FTI ugyanis a híres nyugat-magyarországi fürdők után ebben az évben először a Balatont is felvette kínálatába. A két hétig tartó akció során a havonta mintegy 224.000 látogatót számláló FTI honlapon egy banner hívja fel a figyelmet Magyarországra. Erre kattintva pedig egy direkt foglalási lehetőséget is kínáló Balaton mikrosite-ra jutnak el az érdeklődők. S hogy a Balaton iránt az FTI hagyományos célcsoportja mellett újabb célcsoportok érdeklődését is sikerüljön felkelteni, az online megjelenést Balaton spotok is támogatják, mégpedig a német nyelvterület legnagyobb utazási televíziójában, a Sonnenklar tv-ben. A 35 másodperces reklámfilm naponta négyszer a Balaton szerteágazó turisztikai kínálatára, valamint egy konkrét ajánlat bemutatása révén az FTI honlapjára és ezáltal számos más magyarországi ajánlatra is felhívja az érdeklődők figyelmét.
A Sonnenklar utazási televízió nagy népszerűségnek örvend a német nyelvterületen. Ausztriában, Németországban és Svájcban összesen 32,3 millió háztartásban fogható, 7 millió ügyfele, naponta pedig átlagosan 550 ezer nézője van. A célcsoport kifejezetten érdekes számunkra: 58% 41-60 év közötti, 57% rendszeresen foglal a tv ajánlataiból, 31,1% 3.000 eurónál magasabb havi jövedelemmel rendelkezik, 22,1% pedig orvos, vállalkozó vagy vezető.