A 21.századi művészet vászna az internet

2013. május 07.
Minden negyedik ember kreatívan posztol vagy chat-el. A 20. század elején az expresszionizmus olyan művészeti irányzatot jelentett, amelyben az alkotó inkább szubjektív reflexióinak kifejezésére helyezte a hangsúlyt, mintsem a külső, látható világ ábrázolására.


A 21. század beköszöntével új értemet nyert az önkifejezés, de a forrás továbbra is maga az alkotó. Az internet lett az újkori vászon - derül ki az Ipsos legfrissebb nemzetközi kutatásából.
 
Nemzetközi szinten a válaszadók 24%-a beszélgetést kezdeményezve, közösségi vagy más oldalakon eredeti ötleteket elhelyezve valósítja meg önmagát. A magyarok ugyanilyen arányban teszik ezt. Természetesen az átlagnál jóval aktívabbak a 35 év alattiak (39%), az 50 év felettieket azonban kevésbé vonzza ez a kifejezési forma (10%).
 
Kedves Piackutatók, ha olyan agorákat teremtenétek, amelyek fórumai a fentieknek, azt vennétek észre, hogy egyre több időt töltenek ezeken az emberek. S ha még válaszra is méltatjátok fogyasztóitok bejegyzéseit, meghálálva a figyelmeteket, egészen biztos, hogy hasznos gondolatokat osztanak majd meg veletek márkáitokról.

megosztás
hozzászólások
Nyitott Balaton (2), VeszprémFest (1), Bóka György (2), képviselő-testület (37), Giro d'Italia (1), Kastély kávézó (1), beruházás (2), ipsos (1), Ékszertáska (2), La Montanara (1), Magyarország szépe (1), Baptista Szeretetszolgálat (1), szép (9), gyes (2), Torsa Dániel (1), szuperhold (1), Z. Karvalics László (1), Erdély (2), esztétika (8), maraton (59), vegetariánus (1), kábítószer (9), posta (1), alkohol (4), polgármester (153), nő (2), Kányavári-sziget (1), balett (1), gyilkosság (1), kultura (22), tűzijáték (1), Mándó Zsuzsanna (1), HUSZ (7), Csikós Beatrix (1), biztosítás (2), vitorlázás (37), Bradley Cooper (1), Varga Endre (4), gyermek (12), Spar (1), Szőcs Tamás (1), Bóka Péter (1), nagyméret (1), repülő (3), unicef (1), újév (6), 1956 (1), táplálkozás (1), Nagy Angelika (1), Pappné Beke Judit (1)