5 dolog, amiről nem gondolnád, hogy bérelhető

2019. január 28.
A mai világban már számos dolgot nem csak megvásárolni, de bérelni is tudunk. Ezek között léteznek olyanok, ami mindenki számára természetes, hogy nem csak megvásárolni tudjuk, de léteznek olyanok is, amiről senki sem gondolná elsőre, hogy bérlésre is lehetőség van.

Nagyon sok ember fejében először az autóbérlés jelenik meg, ha dolgok bérlésére gondol.
Az autóbérlés kifejezetten előnyös lehet, főleg, ha egy idegen országba érkezünk repülővel, de a reptér messze van a szállásunktól, de akár a saját lakóvárosunkba is egyszerűbb néha bepattanni egy bérelt autóba, mint fenntartani egy sajátot.

Ehhez ma már bárhol találunk segítséget, hiszen minden országban találunk cégeket, akik autókölcsönzéssel foglalkoznak. Budapesten például az Autótmost autókölcsönző foglalkozik autók bérbeadásával, ahol a weboldalra érkezve ki tudjuk választani, hogy mikor és hol szeretnénk felvenni egy bérelt autót, valamint, hogy mikor és hol szeretnénk majd azt leadni. Természetesen a szolgáltatás tartalmazza a kötelező és casco biztosítást, a gépjárműadót, az ÁFA összegét és az assistance szolgáltatást is.
Az online foglalásnak köszönhetően gyors és egyszerű az autók bérlése, fizetni pedig akár az átvételkor is lehetséges készpénzben vagy bankkártyával.

Az autók tehát már mindenki számára természetes módon kölcsönözhetők is, de most jöjjön 5 olyan dolog, amikről talán senki sem gondolná, hogy a bérlésére is lehetőségünk van.

Esküvői torta

Amerikában rengeteg olyan ötlet keletkezik nap mint nap, amelyiknek nem túl sok értelme van, vagy éppen nem lesz belőlük vállalkozás. Vannak viszont olyanok is, amikről talán azt gondolnánk, hogy sosem lesz belőle vállalkozás, mégis azzá válik.
Ilyen például a cakerental.com, ahonnan különféle esküvői tortákat rendelhetünk, és sok pénzt spórolhatunk. Ezek ugyanis nem igazi torták, csak úgy néznek ki, és van bennük egy szelet, amit úgy tehetünk, mintha kivágnánk, és ezt meg is ehetjük. Így megvan az első szelet illúziója, de a torta többi része megmarad. Sok-sok dollárt spórolhatunk így, hiszen egy igazi többemeletes torta nagyon drága tud lenni.

Koporsó

Egy másik nagyon furcsa, de bevált ötlet a koporsóbérlés. Egy amerikai felmérés szerint a temetés legköltségesebb része a koporsó, amit könnyen meg tudunk oldali bérléssel. Kölcsönözhetünk ugyanis egy szép, díszes koporsót a szertartás idejére, ami után egy egyszerű fadobozban temethetjük el szerettünket. Sok ember használja ki ezt a lehetőséget.

Kecske

Igen, akár állatbérlésre is lehetőségünk van ebben a mai világban. A kecske például tökéletes választás lehet, ha nem akarunk drága kertészeket felvenni és nekünk sincs időnk levágni birtokunkon a füvet. Egy kecske néhány óra alatt elvégzi a piszkos munkát, majd visszavihetjük őt a kölcsönzőbe.

Ékszer

Ha egy fényűző partyra készülünk, de nincs pénzünk ékszerekre, lehetőségünk van bérelni is azokat. Egy drágaköves, gyémántos ékszer egy estére sokkal pénztárcabarátabb megoldás, mint ha megvásárolnánk.

Poggyász

Ha nincs sok bőröndünk, vagy speciális tárolóink a poggyásznak, akkor sem kell elhalasztani az utazást, hiszen lehetőségünk van bérelni ezeket. Nem is rossz ötlet, hiszen az utazás végeztével visszaadjuk a bőröndöket, és azok legalább nem foglalnak helyet otthon.

megosztás
hozzászólások
web (5), sajtóközlemény (5), kitüntetés (6), voroskereszt (24), Somogyi Zoltán (4), megemlékezés (10), vasút (10), felveteli (29), C+ fesztivál (1), nagyik karácsonya (1), Koncz Zsuzsa (1), uszoda (9), csokoládé (2), vlog (4), egészség (131), szépségápolás (8), Vatikán (1), Gelencsér Kálmán (2), fesztival (93), Bibó Gimnázium (1), spinning (1), regatta (2), újszülött (1), Gyarmati Noémi (1), Tál Zoltán (2), koktél (1), Fejér György Városi Könyvtár (51), Révai Gábor (1), gyed (3), Selmeczy Zsuzsanna (5), népszavazás (1), étrend (4), katona (1), nő (2), GESZ (11), Anna-bál (2), karrier (1), Tar Ferenc (3), Balaton-átúszás (1), Hotel Zenit (3), angus marha (1), Polgári vélemény (4), Kardos Gábor (6), Magyar Telekom (1), strand (19), reklám (1), alternatív gyógymód (1), balett (1), Biró Róbert (15), Keszthelyi Táncpanoráma (7)